imedre.com

SKTextureAtlas Fonksiyonları Nelerdir? Sprite Kit Derinlikleri #18

Merhaba, bu yazıda SKTextureAtlas sınıfının fonksiyonlarını inceleyeceğim. Eğer SKTextureAtlas nedir yazısını okumadıysanız, kırmızı butona tıklayarak okuyabilirsiniz.

SKTexture Atlas Nedir?

SKTextureAtlas sınıfının fonksiyonlarını konulara ayırmak gerekirse;

  1. Texture Atlası Oluşturma
  2. Texture Atlasından Texture Oluşturma
  3. Texture Atlas Data’sını Önyükleme
  4. Texture Atlasını İnceleme

olarak 4 konuya ayırabiliriz. Hadi başlayalım.

Texture Atlası Oluşturma

init(named: String)
Uygulama paketinde saklanan verilerden doku atlası nesnesi oluşturur.
init(dictionary: [String : Any])
Bir array string dosyasından yeni bir texture atlas nesnesi oluşturur.

Texture Atlasından Texture Oluşturma

func textureNamed(String)
Doku atlasında saklanan verilerden bir doku oluşturur.

Texture Atlas Data’sını Önyükleme

func preload(completionHandler: () -> Void)
Atlas nesnesinin dokularını belleğe yükleyerek, görev tamamlandıktan sonra tamamlayıcı işleyiciyi çağırmak ..
class func preloadTextureAtlases([SKTextureAtlas], withCompletionHandler: () -> Void)
Birden fazla atlas nesnesinin dokularını belleğe yükler, görev tamamlandıktan sonra tamamlama işleyicisini çağırır.
class func preloadTextureAtlasesNamed([String], withCompletionHandler: (Error?, [SKTextureAtlas]) -> Void)
Birden fazla atlasın dokularını belleğe yükler, görev tamamlandıktan sonra tamamlayıcı işleyiciyi çağırır.

Texture Atlasını İnceleme

var textureNames: [String]
Atlas’ta depolanan doku görüntülerinin isimleri.

 

Yorum Ekle

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.